روانشناسی فروش
نوشته شده توسط : زپو

 روانشناسی فروش


توضیحات محصول

“فروش” قلب تپنده کسب و کار شماست. اگر این بخش از کسب و کارتان بخوبی فعال باشد، می توانید مطمئن شوید که صاحب یکی از بهترین کسب و کارهای هستید. شما برای فروش موفق به فروشندگان حرفه ای نیاز دارید. نکته مهمی که وجود دارد این است که تمامی مهارتهای فروش اکتسابی و قابل آموزش اند. یعنی فروشندگان حرفه ای به دنیا نیامده اند بکله خود را پرورش داده اند.

اگر شما صاحب کسب  وکار هستید (مهم نیست چه کسب و کاری!!!)، یا اگر کارِ فروش را دوست دارید و می خواهید در فروش بهترین باشید، باید بدانید که فروش یک علم است.

 

اگر صاحب کسب و کار هستید باید این اصل مهم را هموار به خود یاد آور شوید که ” تا زمانیکه فروش انجام نشده، هیچ نتیجه ای در کسب و کار شما بوجود نیامده است”. اگر نگاهی به مدیران موفق در جهان بیندازید، متوجه می شوید که تمام آنها کارشان را از فروش آغاز نموده اند و به واسطه ی مهارت در این علم، توانسته اند کسب و کارشان را به سودآوری و موفقیت سوق دهند.

“اپل” را می توان یکی از موفق ترین شرکت های دنیا برشمرد. اگر بخواهیم لیستی از دلایل موفقیت این شرکت تهیه کنیم، مطمئنا اولین و مهم ترین عامل موفقیت را استیو جابز، موسس این شرکت، برخواهید شمرد . استیو جابز یک حرفه ای در کار فروش بود. وزنیاک در خاطرات خود می نویسد:

 

” استیو یک نابغه ی  فروش بود. قبل از تاسیس اپل ما همکاری مان را شروع کردیم، این همکاری شامل: مهارت مهندسی من بود و تفکر و دیدگاهِ جابز که می توانست آنرا مشتری پسند کرده و به مشتری عرضه و از آن پول دربیاورد…”

 

اگر صاحب هر کسب و کار کوچک یا بزرگی هستید، فرقی نمی کند، در هر حال، فروش مهم ترین مهارتی است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد.

کارفرآینان موفق، افرادی هستند که به اهمیت کار فروش واقفند. آنها قادر اند نیازهای بازار هدفشان را شناسایی نموده و محصولی مناسب تولید نموده و آنرا بفروشند. در واقع آنها استادِ فروش محصول مناسب در بازار مناسب اند. آنها می دانند که مشتریان، خریدار کالا یا خدماتِ آنها نیستند بلکه مشتریان فقط می خواهند مشکلاتشان را حل کنند. بنابراین اگر یک فروشنده حرفه ای هستید، باید بدانید که شما کالا یا خدمتی را نمی فروشید بلکه شما راه حل یک مسئله را می فروشید.

کتاب “روانشناسی فروش” را می توان با قدرت، بهترین کتابی که در مورد فروش تا کنون نوشته شده است، برشمرد.

 

این کتاب با تیزبینی فراوان، اصول حیاتی ای را که یک فروشنده حرفه ای برای متحول ساختنِ زندگی مالی اش به آن نیاز دارد را با موشکافی و وسواسِ خاصی آموزش داده است. با خواندنِ اصول این کتاب و بکارگیری این اصول ساده اما حیاتی در کسب و کارتان، نه تنها تحولی عظیم در فروش و درآمدتان بوجود می آورید بلکه خوشحالی و آرامش خود را در این می بینید که یک فروشنده هستید. زیرا فروشنده گان مهم ترین عنصرِ پیشرفت در هر کسب و کار، سازمان، کشور و قاره ای هستند. آنها هستند که جهان را تغییر داده و همواره راه هایی تازه برای بشریت باز می کنند. زیرا آنها فروشندگانِ راه حل های بهتر برای مسائل بشر هستن


خرید و دانلود  روانشناسی فروش






:: برچسب‌ها: روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: